tirsdag 11. mars 2008

Here she goes again

Da er 2008 i gang (og vel så det), og det er på tide å tenke hardt og lenge på om man er klar for å sette seg på sykkelsetet og legge ut på langtur igjen. I fjor tok jeg til vettet i siste liten, og kuttet fra den store til den lille styrkeprøven (dvs fra 540 til 180 km), men i år er jeg nok en gang inne på tanken om å prøve den store...

Som oppvarming har jeg meldt meg på tourDeSats som krever 30 sykkeltimer på 12 uker - vel, nå har det gått to uker, jeg har sykla så mye som 2 ganger, og påska står for døren... Jeg ligger foreløpig på sisteplass på 'mitt' sats-senter, og der blir jeg vel værende. Statistikken ligger forøvrig åpen her.

Den 'årntlie' sykkelen står fortsatt i kjelleren på Carl Berner, men snøen er borte for lengst og jeg har egentlig ingen god grunn til å _ikke_ bære den opp og ut i dagslyset for å komme i gang med utendørs-syklinga igjen. Ingen annen grunn enn ren latskap - og det kan man jo ikke ha noe av når man (kanskje) skal på langtur!

Hipp hurra for 2008. Vi er godt i gang med våren, sola varmer, blomstene kommer opp og humøret stiger! :) (Så får vi håpe sykkel-iveren tar meg før utepilsen gjør det)

Ingen kommentarer: